неділя, 4 березня 2018 р.

Пошуково — дослідницька робота “ Лід, сніг, вода “




Пошуково — дослідницька робота
Лід, сніг, вода “
Природознавчі дослідження є одночасно продуктом і процесом. Як продукт природознавчі дослідження є організованим об'ємом знань про фізичний і природний світ. Як процес — це спостереження та експериментування, Дуже важливо, щоб діти брали участь у процесі дослідження природи, оскільки ті вміння, які вони розвинуть у собі, будуть переноситися в інші навчальні дисципліни й стануть в нагоді впродовж усього життя. До цих вмінь належать спостереження, порівняння, опис, передбачення, повідомлення, класифікація та вимірювання.
Структура досліду має багато спільного з спостереженнями. Вихователем старшої групи Старявського ДНЗ Каранько Г.М. було проведено дослідницьку роботу “ Лід, сніг, вода”. Основні цілі та завдання цього досліду - це ознайомлення з різними властивостями води і льоду, розвивати уявлення про фізичні явища танення і замерзання (при замерзанні вона перетворюється в лід; він холодний, слизький, від нагрівання перетворюється на воду). Розвивати спостережливість, допитливість.
Дослідництво має суттєве значення для майбутньої діяльності дітей. Вона дає змогу не лише орієнтуватися у характері роботи, а й раціонально спланувати свої дії.

Немає коментарів:

Дописати коментар