Казка
у житті дітей
“Казка,
фантазія — це ключик,за допомогою якого
можна
відкрити джерела думки і слова.
Казка
— це образно кажучи, свіжий вітер, що
роздмухує
вогник
дитячої думки і мови.”
В.
Сухомлинський
Казка…
Її можливості великі. Мова перших казок,
що чує дитина дошкільного віку, ритмічна,
слова часто заримовані, а героям надаються
незвичайні визначення. Будь- яка казка
орієнтована на соціально- педагогічний
ефект: вона навчає, виховує, попереджає,
спонукає до діяльності і навіть лікує.
Виховання засобами казки особливо
впливає на становлення духовного світу
особистості у дошкільному дитинстві.
Казки
аж ніяк не можна розглядати тільки як
цікаве проведення часу, як приємне,
доступне дитині заняття. За допомогою
казок можна виховувати дитину, допомагати
здолати негативні сторони.
Казка
- це не лише розвага . Спільне читання
казки допомагає зрозуміти особливості
її сприйняття, повертає нас до поетичного
бачення світу. Казка зберігає в собі
споконвічно народну мову, цінності
наших предків.
Краще
за казку ніхто і ніщо не уміє розвивати
фантазію дитини і її здібності діяти в
уяві з предметами і подіями.
Казка
завітала і до Старявського ДНЗ у молодшу
групу. Вихователем Сень М.М. проведено
розповідання української народної
казки “Колобок”
із
засобами театралізованої діяльності.
Діти сприйняли зміст казки та відтворювали
його. Повторювали образні вирази,
пісеньку, самостійно обирали ролі.
Казкові образи яскраво емоційно
забарвлені і довго живуть у свідомості
дітей.
Навчити
дітей глибоко, естетично повноцінно
сприймати казку, осмислювати, міркувати
над її психологією, співвідносити
самостійно виконаний текст казки з
власними уявленнями і цінностями —
головне завдання виховання казкою.
Немає коментарів:
Дописати коментар