четвер, 21 червня 2018 р.

Звіт керівника




                     Звіт керівника  Дошкільного   навчального  закладу с.Старява
                                перед батьками, колективом  та громадськістю
                                        за 2017– 2018  навчальний  рік

Дошкільний навчальний заклад заснований у 1979 р.
 - заклад освіти і виховання дітей віком від 3 років до 6 (7) років, який задовольняє потреби дітей у догляді, вихованні і зміцненні їхнього здоров'я. Дошкільний заклад здійснює освітню діяльність відповідно до Статуту та колективного договору.
 ЗАВДАННЯ ЗВІТУВАННЯ:
1. ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПРОЗОРІСТЬ, ВІДКРИТІСТЬ І ДЕМОКРАТИЧНІСТЬ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ.
2. СТИМУЛЮВАТИ ВПЛИВ ГРОМАДСЬКОСТІ НА ПРИЙНЯТТЯ ТА ВИКОНАННЯ КЕРІВНИКОМ ВІДПОВІДНИХ РІШЕНЬ У СФЕРІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
       Склад вихованців
Проектна потужність днз розрахована на  45  місць
У цьому році заклад відвідували 37 дітей.
У 2017-2018 навчальному році було укомплектовано 2 вікові групу:
- група різновікова – третього-пятого року життя;
- група старшого віку - шостого року життя;
Групи комплектуються переважно у червні - серпні.
Заклад працює за 5-денним режимом роботи: 2 груп – з  9  годинним перебуванням дітей з 8.30 до 17.30
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Колектив ДНЗ сладається з 10 чоловік, з них- 4 педагогічних працівників, та 6 чоловік обслуговуючого персоналу.
Освітній рівень педагогів:
 – повна вища освіта- 2 педагоги
 – неповна вища- 2 педагоги
Стаж роботи педагогічних працівників:
 до 5 років -1 педагог
 від 5 – до 10 років – 1 педагог
 більше 30 років – 2 педагоги

   Фаховий рівень педагогічних кадрів забезпечується безперервною системою підвищення кваліфікації кадрів на рівні дошкільного закладу, шляхом відвідувань педагогами методичних об'єднань, курсів підвищення кваліфікації
В цьому році підвищили свою  кваліфікацію при  інституті післядипломної педагогічної освіти - 1 педагог  Матейко Н.Д.- директор ЗДО.
    У поточному році проатестовано 1 педагога:
Каранько Г.М. - відповідає займаній посаді, підтверджено 11  тарифний розряд.
Сень М.М. – відповідає займаній посаді, встановили кваліфікаційну категорію « спеціаліст другої  категорії»
Протягом  2017-2018 н.р. педагоги закладу регулярно відвідували районні методичні об’єднання, семінари та майстер-класи.
    Робота вихователів планувалася та проводилася з урахуванням  поставлених на рік завдань, сучасних вимог в навчанні та вихованні. Як керівник закладу я завжди підтримую та стимулюю творчу ініціативу працівників щодо вдосконалення освітньої роботи.
    Колектив ДНЗ спрямовує свою діяльність на формування різнобічно розвиненої, духовно багатої,патріотично налаштованої особистості; починаючи з перших років життя дитини і завершуючи її вступом до школи, для підвищення  якості дошкільної  освіти,  забезпечення її сталого інноваційного розвитку.
Дошкільний навчальний заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:
• Конституція України
 Закон України «Про освіту»
• Закон України «Про дошкільну освіту»
• Закон «Про мови в Україні»
• Закон України «Про охорону дитинства» №2402-ІІІ від 26.04.2001 •Положення про дошкільний навчальний заклад. Постанова КМУ №305 від 12.03.2003
• Конвенція ООН про права дитини
• Національна доктрина розвитку освіти. Указ Президента України №347/2002 від 17.04.2002
• Положення про атестацію педагогічних кадрів України зі змінами та доповненнями. Наказ №930 від 06. 10.2010
• «Планування роботи в дошкільному навчальному закладі». Інструктивно- методичний лист МОНУ №1/9-455 від 03.07.2009 •«Організація освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі». Інструктивно-методичний лист МОНУ №1/9-393 від 10.06.2009 •Інструкція про ділову документацію в дошкільних закладах


ЧИННІ ОСВІТНІ ПРОГРАМИ, ЗА ЯКИМИ БУДУЄТЬСЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У ДНЗ
Навчально – виховний процес організовується на основі Базового компоненту дошкільної освіти України.
За програмою « Українське дошкілля», яка спрямована на цілісний, збалансований розвиток дитини. 
Пріоритетними напрямами освітньої роботи слід вважати:
-забеспечення фізичного, психічного і соціального розвитку дітей , її адаптація до змінних умов життя та успішного входження у соціальне середовище;
-патріотичне виховання в процесі розвитку духовної особистості дитини в дошкільному віці;
-трудове виховання в процесі організованої й самостійної діяльності дітей;
- забезпечення наступності в процесі реалізації завдань духовного, патріотичного, трудового виховання між дошкільною і початковою ланками освіти;
- створення здоров’язберігаючого середовища, формування в малюків  свідомого  ставлення до власного здоров’я, вміння дбати  про  себе та своїх  ближніх;
                                    Управлінська діяльність
      З метою визначення рівня та вдосконалення навчально –виховного процесу адміністрацією ДНЗ були охоплені контролем усі суттєві питання. Своєчасно здійснювався попереджувальний контроль за змістом та якістю перспективного і календарного планування навчально-виховного процесу, готовністю вихователів  до роботи протягом робочого дня та за якістю підготовки до запланованих річним планом заходів.
      Організація навчально-виховного процесу була спрямована на забезпечення реалізації зусиль педагогічного колективу та батьків для набуття дошкільниками соціального досвіду.
      У 2017-2018 навчальному році колектив закладу працював творчо і відповідально. Адміністрації закладу вдалося охопити оперативним контролем  стан підготовки до навчального року , виконання вимог режиму в ДНЗ, рівень педагогічної майстерності педагогів, що атестувалися. Під час проведення педрад, семінарів використовувалися інтерактивні методи навчання педагогів: дискусії,і ігри, вправи і таке інше. Проведення відкритого заняття стимулювало педагогів до поглибленого вивчення питань, що висвітлювалися, пошуку нестандартних, цікавих рішень, а також сприяло збільшенню самооцінки.
 Щодо удосконалення і  роботи з родинами, колектив педагогів працював над формуванням свідомості батьків щодо підвищення фізичної та розумової працездатності дітей, навчання дітей жити у злагоді з довкіллям та з собою. Разом з батьками педагоги закладу навчалися уникати конфліктів, будувати стратегію розв’язання конфліктних ситуацій.
      Колектив створював умови для емоційного благополуччя дитини, будував навчальну діяльність в динамічному режимі, використовуючи різні спеціальні  заходи.
      Щоденна ранкова гімнастика, фізкультхвилинки, загартовуючі процедури, дозвілля,  святкові ранки, ритмічна гімнастика – це все застосовувалося   у нашому закладі і було запорукою здоров’я наших вихованців.                       
Організація харчування
   В ДНЗ організація харчування підпорядковувалась відповідно до нормативно-правових документів: постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»; « Інструкцією по організації харчування у дошкільних навчальних закладах » затверджена наказом МОНУ та МОЗУ від 17.04.2006         № 298/227, та внесених змін до “ Інструкції по організації харчування у дошкільних навчальних закладах “ від 26.02.2013 р. № 202/165, зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 20.03.2013 р. за № 440/22972.
      У дошкільному навчальному закладі протягом навчального року значна увага приділялась харчуванню дітей. Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Щомісячно аналізується стан харчування дітей в ДНЗ, це питання вноситься до порядку денного нарад при завідувачу, батьківських зборів.
    Для правильної організації харчування на основі перспективного примірного двотижневого меню, яке складено на осінньо-зимовий та весняно-літній періоди року, складається щоденне меню з вживанням свіжих овочів в літній та осінні періоди. Протягом року в дошкільному закладі було організовано якісне раціональне 3-х разове харчування.
     Харчування для дітей становить :
  - 40 % -сплачують батьки; 60 %- кошти місцавого бюджету.
Постійний контроль за правильною організацією харчування дітей здійснюється завідувачем.
Усі продукти харчування приходять з супровідними документами відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості,. Постійно здійснювався контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог щодо утримання харчоблоку, миття посуду, технології приготування їжі, термінів реалізації продуктів харчування.
Організація роботи з сім’ями вихованців
Взаємодія з сім’ями вихованців на протязі року є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної  батьківської позиції. Дошкільний заклад підтримує  бажання  батьків поповнювати знання, необхідні для виховання та оздоровлення дітей. Педагогічний колектив організовував для цього різні активні форм співпраці:
- анкетування,
- батьківські збори,
- участь у святах
У кожній групі з початком навчального року було оформлено батьківські куточки в яких постійно змінювався інформаційний матеріал. В кожній групі кожен день вивішується  меню, яке зберігається протягом місяця. У цьому році батьки активно відвідували усі свята. Участь у спільних святах, участь в конкурсах та виставках закладу сприяла зацікавленості батьків до роботи з їх дітьми у дошкільному закладі. Все це сприяло створенню довірливих взаємовідносин між родинами вихованців та педагогами.
Передбачається участь батьків у ремонті приміщення, і, зважаючи на досвід минулих років, сподіваємось також на Вашу активну участь
Система роботи закладу щодо попередження травматизму
Діяльність адміністрації спрямована на виховання в учасників навчально – виховного процесу ДНЗ якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; формування навиків безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки.
Педагогами  груп були проведені тематичні консультації, проводилася робота з дітьми для формування навичок безпеки життєдіяльності. Для проведення роботи з дітьми  з проблем безпеки життєдіяльності. Належна робота  з профілактики нещасних випадків проводиться під час занять у вигляді різноманітної навчально-виховної роботи.
На нарадах при завідувачу ДНЗ постійно  розглядались питання щодо попередження дитячого травматизму.
Організація догляду за дітьми відбувається під постійним контролем адміністрації.
  В закладі ведеться робота щодо безпеки життєдіяльності працівників. Систематично видаються накази з охорони праці. Регулярно проводяться  інструктажі з техніки безпеки.
Для працівників розроблені  інструкції з охорони праці, та посадові інструкції, які зберігаються на робочих місцях.
Роботу з охорони праці, безпеки життєдіяльності у  дошкільному навчальному закладі можна вважати достатньою.
Протягом  року  контролювалась  освітньо-виховна  робота, проводився  системний  аналіз  комплектування  закладу  дітьми, своєчасно готувались документи  до  організованого початку  та  закінчення  навчального року, здійснювалась тарифікація  педагогічного персоналу  та  надавались  звіти до відділу освіти.
Адміністрацією щоденно  контролювалось  використання  електроенергії  та  води. Стан майна , обладнання, приміщень, території закладу відповідав вимогам санітарних  правил. Уся  діяльність  персоналу  регламентувалась  наказами  по  закладу.
Підчас тижня з благоустрою:
- проведено очищення території від сміття та пляшок
- висаджено дерева та кущі
- було оновлено та пофарбовано ігровий майданчик
- з допомогою батьків було зрізано старі та небезпечні дерева  на території садка
- створено фізкультурну доріжку
Робота по зміцненню матеріально - технічної бази  
               ДНЗ
За 2017-2018 навчальний рік в дошкільному навчальному закладі за допомогою  благодійних внесків батьків та спонсорської допомоги була зміцнена матеріально-технічна база дошкільного навчального закладу.
За бюджетні кошти :
-дошка для підлоги- 5250 грн.
За виділені кошти Чернівською сільською радою на суму 5000 грн. було закуплено плитку до туалету , а   батьками  було зроблено рамонт .
За спонсорську допомогу:
-вапно, клей до плитки, цемент – 3600 грн.
-дошка для підлоги – 5000 грн.
ВСЬОГО: 8600 грн.
За спонсорську допомогу батьківського фонду:
- засоби гігієни ( рідке мило, салфетки, папір)
-  іграшки дитячі  (машинки, дитяча посуда,
- колиска дитяча


- спортивний інвентар
- канцтовари
- настільні ігри
- миючі  засоби
-дверний  замок
- фарби
-унітаз
-кран
-рушники
Всього : 3000 грн.
Я вдячна батькам, які допомагають нам у проведенні ремонтних робіт  та  на території закладу, допомагають створювати затишок та комфорт для дітей.  І  тому ми ставимо перед собою  нові завдання. Розвиток закладу освіти можливий тільки за умов засвоєння нововведень та бачення власної перспективи розвитку. Головним є те, що дошкільний заклад прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізовувати свої здібності, товаришувати, весело і щасливо жити.
Підводячи підсумки роботи за рік, я хочу подякувати педагогам закладу, обслуговуючому персоналу, батькам вихованців за спільну роботу, розуміння і підтримку,  критику і можливість реалізації наших ідей. Я сподіваюсь, що представлений матеріал дозволить вам сьогодні і надалі об'єктивно оцінити  діяльність,  мене як керівника і діяльність всього  нашого дошкільного навчального закладу. Сподіваюсь на подальшу співпрацю з колективом, батьками.






Немає коментарів:

Дописати коментар